בית הספר "אמבישן"
MENUMENU
  • הסמכה באימון בשילוב NLP
    • קורס להכשרת מאמנים בשילוב NLP
    • להיות מאמן
    • להיות מאמן NLP
    • פרקטיקום (אימון תחת הדרכה)
  • הסמכות NLP
    • Practitioner NLP
    • Master Practitioner NLP
    • מהו NLP?
  • למה דווקא באמבישן?
    • היתרון שלנו
    • בוגרים ממליצים
    • אודות אמבישן
    • צוות
    • היכרות אישית עם המנחה
    • הקוד האתי
    • פרויקטים חברתיים
  • מדיה ומאמרים
    • תמונות וסרטונים
    • ערוץ היוטיוב
    • דף הפייסבוק
    • מאמרים
  • יצירת קשר
  • הסמכה באימון בשילוב NLP
    • קורס להכשרת מאמנים בשילוב NLP
    • להיות מאמן
    • להיות מאמן NLP
    • פרקטיקום (אימון תחת הדרכה)
  • הסמכות NLP
    • Practitioner NLP
    • Master Practitioner NLP
    • מהו NLP?
  • למה דווקא באמבישן?
    • היתרון שלנו
    • בוגרים ממליצים
    • אודות אמבישן
    • צוות
    • היכרות אישית עם המנחה
    • הקוד האתי
    • פרויקטים חברתיים
  • מדיה ומאמרים
    • תמונות וסרטונים
    • ערוץ היוטיוב
    • דף הפייסבוק
    • מאמרים
  • יצירת קשר
שאלון משוב עצמי לאחר אימון – כיצד אני מאמן?
ראשי › מאמרים › שאלון משוב עצמי לאחר אימון – כיצד אני מאמן?

שאלון משוב עצמי ללמידה לכל מאמן/ת NLP ששואף לתת מעצמו את המיטב ללקוחותיו:

שלבי חובה בכל שיחת אימון

  • האם פתחתי אם המפגש עם התייחסות אימונית לשבוע שעבר המתאמן שלי?
  • עד כמה הוקרתי אותו?
  • האם חקרנו אסטרטגיות ללמידה באמצעות מודלינג?
  • האם יצרנו מבנים תומכים ו(במידת הצורך) משימות להמשך התקדמות?
  • בכנות: האם הבנתי במדויק את הכאב ואת הצורך?
  • האם שאלתי את המתאמן שלי מה יוציא אותו שבע רצון מהאימון?
  • עד כמה הקפדתי להגדיר מטרה לאימון?
  • עד כמה הקפדתי והצלחתי להגדיר את המטרה כהלכה (מובנת, מדידה, בלשון פעיל ולא סביל, במוטיבציה ובשפה חיובית, מציאותית ואקולוגית)?
  • האם יצרתי עתיד מיטבי שכולל בתוכו גם את העתיד המיטבי של התוצאה וגם את העתיד המיטבי המאפיין את המתאמן כשהוא מחובר למשאבים הנדרשים לו (כדי להשיג את התוצאה)?
  • האם  הקפדתי להרחיב עוד ועוד את העתיד המיטבי בכל הרמות הלוגיות? (ייעוד / חזון / מטרה, זהות, אמונות וערכים, יכולות ומיומנויות, התנהגות וסביבה)?
  • האם חיברתי את המתאמן שלי לחוויית העתיד בכל החושים? (נראה, נשמע, מרגיש..)
  • עד כמה אני שבע רצון מכמות השימוש שלי בשאלות מודלינג?
  • עד כמה אני שבע רצון מאופן השימוש במודלינג?
  • האם אני שבע רצון מיישום עקרון הכוונה החיובית ועבודה עם חסמי הצלחה ואמונות מגבילות?
  • האם ביצעתי סיכום ביניים?
  • עד כמה השתמשתי בדברים שאמר המתאמן בסיכום הביניים על מנת לחלץ ממנו משימות להמשך?
  • עד כמה המשימות שיצא איתן המתאמן הן ספציפיות? מקדמות? רלוונטיות לאימון? אקולוגיות עבורו? מאתגרות עבורו?
  • האם המשימות באו מצד המתאמן או מצידי?
  • האם ביצענו בדיקה עתידית של המתאמן מבצע את המשימה?
  • האם יצרנו מבנים תומכי ביצוע ו"תכניות מגירה" למקרה שיעלו מכשולים צפויים?
  • האם הוקרתי את המתאמן בסיום המפגש? אם כן – עד כמה אני שבע רצון מהאופן בו אני מוקיר? ( Being, doing, having)

איזה מהנחות יסוד של ה-NLP אתה לוקח איתך כתזכורת / כהוקרה / אחר מהאימון שהיה?

  • המפה אינה השטח.
  • משמעות התקשורת שלך היא התגובה שאתה מקבל.
  • כל אחד עושה כמיטב יכולתו בהתאם למשאבים שעומדים בפניו.
  • בבסיס כל התנהגות קיימת כוונה חיובית.
  • אין כישלון- יש רק משוב. כל תוצאה היא הישג.
  • אפשרי בעולם – אפשרי עבורי. אם אדם כלשהו יכול לעשות
  • משהו מסוים, אפשר ליצור מזה מודל, וללמוד ממנו.
  • לכל אדם יש את כל המשאבים הדרושים לו כדי להשיג את התוצאות הרצויות לו.
  • לא משנה מה אתה חושב שאתה – אתה תמיד הרבה יותר מזה.
  • האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מתמקדת.
  • מתקשרים אפקטיביים מקבלים כל תקשורת בה הם נתקלים ומשתמשים בה.
  • בהקשר מסוים כל התנהגות יכולה להיות יעילה ושימושית.
  • כבד את מפת העולם של כל אדם.

משוב עצמי על זהותי, תפקידי ומיומנויות התקשורת שלי כמאמן

ראפור:
עד כמה אני שבע רצון מהאופן בו יצרתי ראפור בשיחה?
עד כמה אני מרגיש וחושב שיצרתי מרחב אימוני בטוח בשיחה?

  • רצון ומודעות
  • יצירת קשר עין עם חיוך
  • שימוש בשם הפרטי
  • התאמת שפת הגוף
  • התאמת טון וקצב הדיבור, הנשימות ועוצמת
  • שימוש במילים ובניסוחים בהם משתמש המתאמן
  • הצטרפות למערכת הצרכים, הערכים והאמונות של האמונות

——————————————————

  • עד כמה הצלחתי לא לספק פתרונות למתאמן?
  • עד כמה הייתי ער למצבים בהם לא הייתה הלימה בין המטרה שהוגדרה לנושא המדובר?
  • עד כמה שמרתי על זהותי כמאמן והחזרתי את האחריות למתאמן?
  • עד כמה הסתכלתי על המתאמן בגובה עיניים?
  • עד כמה הקשבתי לתוכן, לרצונות ולמטרות, לאפשרויות, לרגשות, למחשסומים ולחששות, לתפיסות, לעמדות ולערכי המתאמן? עד כמה הקשבתי לשפה ולשפת הגוף? למה שנאמר ולמה שלא נאמר?
  • עד כמה הייתי מסור לאג'נדה של המתאמן ולא לאג'נדה של עצמי?
  • עד כמה נתתי מקום לשקט בשיחה?
  • עד כמה הקפדתי לקצר בדברים ולאפשר למתאמן שלי לעשות את העבודה בשיחה?
  • עד כמה שיקפתי למתאמן בצורה ברורה ואמפטית את דבריו?
  • עד כמה שאלתי שאלות עוצמתיות שיצרו ערך ולמידה והביאו לגילויים חדשים?
  • עד כמה שאלתי שאלות הבהרה שהביאו לבהירות במקומות חשובים?
  • עד כמה הקפדתי על שאילת שאלות פתוחות, ממוקדות, ברורות וקצרות, מבלי לחזור שלא לצורך, או ליצור רצף שאינו מאפשר למתאמן להשיב?
  • עד כמה העזתי לפתוח לדיון נושאים לא נוחים שזיהיתי?
  • עד כמה שימשתי מודל ועודדתי את המתאמן להשתמש בשפה ובחשיבה מכוונות עתיד, פעולות וראיית חצי הכוס המלא?
  • עד כמה הנעתי את המתאמן לעסוק בזיהוי יכולותיו ומשאביו?
  • עד כמה הוקרתי את המתאמן וראיתיו בגדולתו?
  • עד כמה נתתי למתאמן הכרה ואישור למהותו ולזהותו – מסרים כמו: "אתה קיים, אני רואה אותך, אתה בעל ערך, אתה חשוב, מיוחד, ייחודי, יש לך מה לתרום"?
  • עד כמה אתה סומך על המתאמן שלך?
  • עד כמה עודדת חשיבה עצמאית ויצירתית?
  • עד כמה איתגרת את המתאמן שלך לקדם את עצמו ולצאת מאיזורי הנוחות שלו?
  • עד כמה סייעת למתאמן שלך להעמיק ולחקור מעבר לנאמר ולגלוי לעין?
  • עד כמה סייעת למתאמן שלך לזהות את אמונותיו, רגשותיו, מטרותיו, ערכיו, מניעיו ותפיסותיו?
  • עד כמה סייעת למתאמן שלך לזהות גורמים מעכבים וגורמים מקדמים בו ובסביבתו?
  • עד כמה נעת בין כל הרמות הלוגיות לאורך כל האימון?

——————————————————

  • מה הייתה חלוקת הדיבור בשיחה? (חלוקת דיבור אידיאלית – 20% מאמן – 80% מתאמן)
  • עד כמה מתקיימת לאורך האימון הלימה בין מה שסוכם בחוזה האימון הראשוני לבין השיחה והתהליך?
« הקודם
הבא »

ליצירת קשר:
נייד: 054-7466966
דוא"ל: hila@ambition.co.il

הקורסים בשיתוף עם:

הקורסים מוכרים בישראל ובעולם

קורסים קרובים

  • קורס מאמנים אישיים משולב NLP
    קורס הכשרת מאמנים ומומחים בשיטת NLP.
    תכנית שנתית בהיקף 230 שעות
    מוכרת על ידי איגוד האימון העולמי (ICI) וע"י לשכת המאמנים בישראל.
    בקמפוס וינגייט
    ימי ד' - 9:00 - 13:30 פתיחה באוקטובר 2026

    לפרטים נוספים:
    - לחצו כאן
  • קורס מנחי NLP
    NLP Practiotioner
    הקניית כלים מתקדמים, ידע ומיומנויות עמוקים לחיבור אנשים למשאבים שלהם ולתוצאות הרצויות עבורם.
    144 שעות אקדמיות. 24 מפגשים.
    לימודי בוקר

    לפרטים נוספים
    - לחצו כאן
  • קורס מנחי מאסטר NLP
    Master NLP Practiotioner
    ההמשך הישיר ללימודיי ה-Practitioner והרובד העמוק ביותר של ה-NLP. ידע, כלים וטכניקות לשינוי המשלבים תשאול ועבודה עוצמתית ביותר עם הלא מודע.
    144 שעות אקדמיות. 24 מפגשים.
    קמפוס וינגייט

    לפרטים נוספים
    - לחצו כאן
קורסים, הכשרות ועוד
  • דף הבית
  • לימודי אימון משולב NLP
  • לימודי NLP
  • פרטיות
  • מאמרים
למה דווקא באמבישן?
  • אודות
  • צוות
  • פרויקטים חברתיים
  • תרומה לקהילה
  • הצהרת נגישות
  • צור קשר
יצירת קשר

מרכז אמבישן
רח' הבנים 14ב, קומה ה'
הוד השרון

הילה: 054-7466966

ici-logo-side
לוגו ויגייט מלבן לבן
int-nlp-logo
בית ספר אמבישן מוכר על ידי לשכת המאמנים
לוגו לשכת הנלפ
© 2025 כל הזכויות שמורות ל"אמבישן", בית ספר לאימון אישי ו- NLP
הקמת אתר וורדפרס ע"י בית חרושת לאתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס